چاق و لاغر شدن

  • روشهای گیاهی آب کردن چربی پهلو و شکم

    با گسترش شهرنشینی و ابزاری که کارهای بدنی سابق را بسیار راحت کرده و حتی یک پیاده روی ساده را هم از زندگی روزمره افراد حذف نموده اند و همچنین غذاهای ناسالمی که باعث انباشت چربی در بدن می شود، شکم و پهلوی بزرگ افراد در جامعه به وفور دیده میشود. جدای از زشتی فرم و شکل اندام، این عامل می تواند عوارض داشته باشد و روی سلامتی افراد و کیفیت زندگی آنان نیز موثر باشد و اثر بدی بر جای بگذارد. بر همین اساس اشخاص زیادی به دنبال روشهای مختلف برای آب کردن چربی شکم و پهلوی خود هستند که بالطبع همین موضوع سبب ورود افراد و شرکت های متقلب و سودجو به بازار داغ ارائه محصولات در این زمینه شده است. بهترین روشها برای آب کردن شکم و پهلو، استفاده از روشها و توصیه های گیاهی و سنتی است.

  • چگونه چاق شویم؟(درمان لاغری)

    لاغری، یکی از پدیده هایی است که تا حدود زیادی به وضع تغذیه بستگی دارد. کم بودن وزن را نمیتوان یک بیماری یا مشکل حساب کرد ولی گاهی نشانه ای از یک مشکل است و با علتی که باعث کمبود وزن شده، ناراحتی های را برای بدن به وجود می آورد. چنانچه لاغری باعث از بین رفتن سلامتی شو، می باید در پی درمان آن باشیم.گاهی اوقات افراد نگران لاغری خود هستند، در حالی که هیچ خطری آنها را تهدید نمی‌کند. حتی افرادی پیدا می شوند که وزن مناسبی دارند و بی جهت خود را لاغر می دانند.لاغری دلایل مختلفی دارد.ممکن است لاغری در اثر وجود انگل یا کاهش جذب غذا ایجاد شده باشد. کم شدن وزن ممکن است همراه با کم شدن سایر مواد مغذی باشد.

  • مواد غذایی چربی سوز

    برای افزایش متابولیسم بدن و کم شدن چربی سوزی شکم باید اصول مصرف خوراکی را رعایت کنیم یک سری مواد غذایی هستند که باعث سیری طولانی مدت بدن ودرعین حال باعث بالا رفتن سوخت وساز ود رنتیجه آب شدن چربی های شکم میشود.البته قطعا خوردن یک سری خوراکی تاثیر کاملی بر چربی سوزی ندارد و باید ورزش کافی بهمراه تحرک کافی نیز داشته باشیم وفقط اینطور نیست که روزی نیم ساعت ورزش به تنهایی ضامن سلامت ما میباشد باید در زندگی روزمره فعالیت مناسبی داشته باشیم و از یک جا نشستن بپرهیزیم و البته از مصرفی خوراکی های با چربی بالا مانند فست فود تا حد امکان پرهیز کنیم البته ما در اینجا به معرفی چند خوراکی که تاثیر فراوانی بر سوخت و ساز بدن دارد میکنیم

  • چربی های شکمتان را از بین ببرید

    امروزه یکی از مشکلات افراد جامعه چاقی است که دلایل متفاوتی میتواند داشته باشد از جمله مهمترین آنها بی تحرکی و خوردن غذاهای فست فود و توجه نکردن به اینکه آیا من گرسنه هستم یاسیر!!!!میتوان به جرات گفت که چاقی یا لاغری بیش از اندازه خوب نیست باید طوری غذا بخوریم و تحرک داشته باشیم که سوخت و ساز انجام شود مثلا اگر ما هر روز تمام وعده های غذایی را به طور کامل و به اندازه مورد نیاز بدن مصرف کنیم و در برابر این مواد فعالیت های روزمره و تحرک های خود را که چیز عجیب و غریبی هم نیست انجام دهیم هرگز مشکلی از لحاظ وزن نخواهیم داشت اما متاسفانه ما دوبرابر حد توان غذا میخوریم بعد آن هم هله هوله ها و ....مصرف میکنیم که خود عامل بیماری و چاقی است.در اینجا برنامه ای برای افرادی کهمیخواهند چربی شکمشان را بسوزانند تهیه کرده ایم امیدوارم که لذت ببرید.

  • پیاده روی دقیقه ایی و لاغری قابل محاسبه

    همیشه در خصوص موضوع لاغری و کاهش وزن مطلب خوانده ایم و داستان لاغری به مباحث معروف بیشتر محافل تبدیل شده است و از آنجا که بیهوده سخن به این درازی نبود همه از زوایای مختلف به آین سوژه واقفند ما نیز در اینجا همین موضوع را از زاویه دید جدیدی مورد بررسی قرار می دهیم و فقط انجام فرآیند را از نگاه مهندسی موضوع بررسی می نماییم در راهنمایی و رانندگی مبحثی است که به مهم بودن علایم نشان دادن چند کیلومتر مانده به شهر های مورد نظر اشاره می کند و چرایی آن در رفع خستگی راننده در هنگام راندن و از آنجایی که مغز انسان فعالیت های مشابه را در یک دسته بندی محتوایی ذخیره می کند موضوع مهم لاغر شدن و مقابله با چاقی را با دید محاسباتی بررسی نموده اند

  • حداقل 24کیلو کاهش وزن در یکسال

    با توجه به اینکه هر فرد ۷۰ تا ۱۲۰ کیلویی صرف نظر از اینکه چند کیلو وزن داره می‌تونه در یک هفته ۰/۵ تا ۱ کیلو و در ماه ۲ تا ۴ کیلو وزن کم کند بدون اینکه آسیبی به بدنش برسه، با حسابی سرانگشتی میشه گفت به عنوان مثال: اگر فردی ۸۵ کیلو حداقل ماهی ۲ کیلو کم کنه در عرض یکسال می‌تونه ۲۴ کیلو وزن کم کنه که میشه ۶۱ کیلو و برای فردی با قد متوسط وزنی ایده‌آل به حساب میاد. پس نگرش خود را تغییر داده و باور داشته باشید که در عرض یکسال با کمی پشتکار می‌توانید به وزن ایده‌ال خود برسید. برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌ال، سلامتی و در نهایت تناسب اندام ۴ رکن اساسی را باید به کار ببندید. ۱- تغییر سبک زندگی و عادت و رفتار...

عضویت در سایت
ورود به حساب کاربری